Grupa V „Sarenki”

nauczycielki:

pomoc nauczyciela:

  • Julia Żelazowska

pracownik obsługi:

  • Marzena Polak

Rok szkolny 2025/2026

„Sarenki” to grupa pełnych energii sześciolatków, dla których każdy dzień jest nową, ekscytującą przygodą. Ciekawość świata, kreatywność i radość towarzyszą im na każdym kroku. Dzieci uwielbiają odkrywać, eksperymentować i wspólnie bawić się, ucząc się przy tym nowych umiejętności. Mali artyści z zapałem sięgają po farby, kredki, plastelinę i kolorowy papier, tworząc niezwykłe dzieła sztuki. Nie boją się mieszać kolorów, wycinać, lepić i realizować własnych pomysłów – ich wyobraźnia nie zna granic! Ale Sarenki to nie tylko artyści, ale również mali konstruktorzy. Z klocków potrafią wyczarować prawdziwe cuda – zamki, mosty, pojazdy i całe miasta. Każda budowla to dla nich nie tylko świetna zabawa, ale także lekcja planowania, cierpliwości i współpracy. Dzieci uwielbiają także układać puzzle, które rozwijają ich spostrzegawczość i logiczne myślenie. Z radością sięgają po gry planszowe, które nie tylko bawią, ale również uczą – rozwijają koncentrację, strategiczne myślenie i umiejętność współdziałania. A gdy nadchodzi czas na ruch, Sarenki nie zwalniają tempa! Biegają, skaczą, tańczą i gimnastykują się zarówno w sali, jak i na świeżym powietrzu. Każdy skok i każdy obrót to dla nich okazja do radości i rozwijania sprawności fizycznej.

Sarenki to grupa pełna energii, pomysłów i entuzjazmu. Każdy dzień to dla nich nowa przygoda, pełna zabawy, nauki i niezwykłych doświadczeń, które wspólnie przeżywają w radosnej i przyjaznej atmosferze!

Godziny funkcjonowania grupy:

poniedziałek, wtorek, środa 7.30-16.30

czwartek, piątek 8.00-16.30

W godzinach 7.00- 7.30 dzieci przebywają w grupie I

W godzinach 16.30 – 17.00 w grupie III

Nasz plan dnia:
07:30 – 08:45 Schodzenie się dzieci. Aktywność odpowiadająca zainteresowaniom dzieci: zabawy tematyczne , konstrukcyjne, plastyczne, praca w małych zespołach, praca indywidualna wspierająca rozwój dziecka, zabawy przy muzyce, zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne, zabawy integracyjne.
08:45 – 09:00 Przygotowanie do śniadania, czynności porządkowe i higieniczne.
09:00 – 09:30 Śniadanie- kształtowanie umiejętności kulturalnego spożywania posiłku, czynności higieniczne.
09:30 – 11:45 Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o Podstawę Programową.

Własna aktywność dzieci w sali.

Pobyt na świeżym powietrzu: zabawy w ogrodzie przedszkolnym- zabawy ruchowe, sportowe, korzystanie ze sprzętu terenowego, obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze.

11:45 – 12:00 Przygotowania do obiadu. Czynności higieniczne.
12:00 – 12:30 Obiad. Wdrażanie do prawidłowego i bezpiecznego posługiwania się sztućcami. Czynności higieniczne
12:30 – 14:45 Poobiedni odpoczynek: słuchanie literatury dziecięcej czytanej przez nauczyciela. Słuchanie muzyki relaksacyjnej.

Kontynuacja zajęć edukacyjnych inspirowanych przez nauczyciela, zabawy integracyjne, tematyczne, konstrukcyjne, plastyczne. Praca indywidualna, zespołowa. Wspieranie indywidualnego rozwoju dzieci. Zabawy ruchowe. Pobyt w ogrodzie przedszkolnym.

Przygotowania do podwieczorku. Czynności porządkowe i higieniczne.

15:00 – 15:30 Podwieczorek, czynności higieniczne.
15:30 – 16.30

Zabawy ruchowe, tematyczne. Swobodna aktywność plastyczna dzieci. Praca w małych grupach. Rozchodzenie się dzieci.

Nasze zajęcia dodatkowe:

Rytmika: środa godz. 11.00

Gimnastyka korekcyjna: czwartek godz. 10.00

Religia: wtorek godz. 11.00, czwartek godz.13.00

Indywidualne konsultacje z rodzicami:

pierwszy wtorek miesiąca godz. 16.30

07.10.2025,  04.11.2025, 02.12.2025, 07.01.2026, 03.02.2026, 03.03.2026, 7.04,2026, 05,05,2026, 02.06.2026

Na prośbę nauczyciela i rodzica istnieje możliwość indywidualnego spotkania po wcześniejszym ustaleniu terminu.

Język angielski:
Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne:

Wrzesień

🔊 Przekształcanie Tekstu na Mowę – Wygodne i Dostępne Odsłuchiwanie Treści

Scroll to Top